Osnovna funkcija školske biblioteke je odgojno-obrazovna, što podrazumjeva ulogu biblioteke u ostvarivanju programskih ciljeva i zadataka osnovnog, odnosno srednjoškolskog obrazovanja. Pokazatelji ostvarenosti odgojno-obrazovnih ciljeva definisani su u okviru nekoliko kriterijuma: uređenost fonda, rad sa učenicima, saradnja sa nastavnicima, informaciono-dokumentacioni rad i kulturni i javni rad. U radu su dati brojni modaliteti primjene aktivnog pristupa korisniku i načini da se proširi opseg usluga koje nudi školska biblioteka.

Učenici prvog i trećeg razreda iz PŠ ” Kamenica” bili su gosti bibliotekara i učesnici radionice ” Ljubav prema knjizi”. Tokom dva časa, učenici su se upoznali sa osnovnim pojmovima bibliotečkog djelovanja, rada biblioteke, knjižnom fondu, i svim najvažnijim elementima koji čine jednu školsku biblioteku.
Čitali smo, upoznavali se sa fondom, upisali se u biblioteku, listali knjige, i učestvovali u diskusiji i razgovoru o knjigama i bibliotekama.

Prostor koji je nedavno obnovljen sredstvima Bugarske ambasade na čemu smo neizmjerno zahvalni upravo pokazuje važnost adekvatnog pristupa i adekvatnih odgojno- obrazovnih uslova prema Pedagoškim standardima i Zakonima, podzakonskim aktima jer time i naši učenici tokom osnovnog obrazovanja imaju priliku raditi i učiti u boljim odgojno- obrazovnim uslovima.

